مشاوره خرید انواع کالا

چرا از تشک سرا خرید کنیم؟

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹ ب.ظ

چرا از تشک سرا خرید کنیم؟

تشک سرا

 

تشک سرا یک سایت فروش آنلاین در زمینه تشک و خوش خواب، لحاف و روتختی، بالش، باکس جمع شونده و کم جا و در کل تمامی کالاهای خواب میباشد. خرید تشک به صورت آنلاین بوده و پرداخت آن در محل میباشد. قیمت های کالاهای خواب تشک سرا همه در پایین ترین سطح خود قرار دارند و قیمت منصفانه شعار سایت است. حالا سوالی که مطرح است چطور به تشک سرا اعتماد کنیم و چرا از تشک سرا خرید کنیم؟

📷

تنوع برند

فروش تشک در سایت تشک سرا در برند های مختلف صورت میپذیرد. برند هایی که در تشک سرا به فروش میرسند هم شامل شرکت های مطرح ایرانی میباشد و هم شامل شرکت های خارجی مثل ترکیه و غیره. در این قسمت به معرفی برخی برند های موجود در سایت تشک سرا میپردازیم.

زنیت

تشک زنیت (zenit)یکی از با کیفیت ترین برند های موجود در بین تشک ها می باشد. محصولات زنیت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت هستند. اگر برای شما کیفیت اهمیت داشته باشد، زنیت قطعا بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

رکسل

رکسل یک برند شناخته شده برای ساخت کالاهای خواب با جنس مموری فوم است و در این کار مهارت بسیاری دارد و با تکنولوژی روز دنیا میتواند تشک ها و بالش های فوق العاده با دوام بالا تولید کند.

برمن

برمن با‌عرضه تشک طبی، تشک فنری،تشک کودک،تشک نوجوان،تشک فنری منفصل،تشک فنری متصل،تشک پد دار،تشک سفری و انواع تشک تناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد.

رویا

مشخصات تشک رویا را در ابتدا همگان به کیفیت آن مینامند. کیفیت و کارایی این شرکت به علت آن بوده که با در نظرگرفتن قیمت پایین محصولات خود،از بالاترین سطح کیفیت فنر و اجزای داخلی استفاده کرده و همچنین از فنر های ضد زنگ در محصولات خود به کار برده است. اسفنج هایی که روزانه توسط این شرکت در ایران ساخته میشود،از نوع ویژه بوده و تمایز کیفیت نسبت به سایر اسفنج هایی که در ایران ساخته میشود،بسیار مشهود است.

پرومدی

پرومدی یک برند ترکیه ای است که علاوه بر کیفیت مناسب در زمینه الیاف و فنر، گارانتی آن ها به شکل خارق العاده ای عالیست. به طوری که تشک های پرومدی از 3 تا 12 سال بسته به نوع تشک، شامل گارانتی تعویض میشود. الیاف به کار رفته در این تشک ها، الیاف زنده و گیاهی بوده و فنر آن ها از  جنس استیل است و تا آخر خم میشود و بازمیگردد و خواب ندارد.

جمع بندی

چرا از تشک سرا خرید کنیم؟ حال پاسخ دادن به این سوال بسیار راحت میشود.

1- قیمت منصفانه

2- پرداخت در محل

3- خرید تشک با یک کلیک

4- ضمانت ها و گارانتی های شرکتی

5- برند های خوش نام با جنس بسیار عالی

سایت تشک سرا امیدوار است که خرید خوبی را در این سایت تجربه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۳
محمد عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی