مشاوره خرید انواع کالا

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بررسی برند رکسل

برند رکسل یک برند نو پا در زمینه بالش طبی و تشک طبی ارتوپدیک است. تمامی محصولات این برند در دسته بندی کالاهای لوکس قرار میگیرد و شعار این برند "هیچ گرانی بی دلیل نیست" است. در ادامه این مطلب میخواهیم به صورت تفکیک شده به بررسی برند رکسل در تشک سرا چه در حوزه بالش و چه در حوزه تشک طبی بپردازیم.

 

📷

بالش های برند رکسل

اگر بخواهیم مزایای بالش های مختلف رکسل را به تفکیک نام ببریم، عبارت است از:

  • دارای قابلیت گردش هوا تسهیل جریان گردش خون
  • پیشگیری از گرفتگی عضلات
  • پیشگیری از درد در ناحیه ستون فقرات
  • در یک راستا قرار دادن ستون فقرات
  • پیشگیری از دردهای عضلانی ناحیه گردن و شانه
  • پیشگری از آرتروز در بلند مدت
  • کمک به بیماران مبتلا به بیخوابی
  • جلوگیری و یا کاهش خروپف
  • جلوگیری از سردردهای صبحگاهی
  • عالی برای تمام پوزیشن ها
  • رویه قابل شستشو
  • جلوگیری از گرفتگی سر و گردن و جلوگیری از فشار و کشش نامناسب در ستون فقرات مهره ها و ماهیچه ها
  • دارای خاصیت شکل گیری مطابق ساختار بدن در هنگام خواب از جنس فوم های ویژه و ویسکوالاستیک تائید شده از ناسا امریکا
  • دارای غلظت متناسب حرفه ای و دارای خاصیت بـرگشت به حالت اولیه بعد از چند ثانیه
  • دارای مواد اولیه بسـیار با کیفیت و با رویه کاور لوکس , لطیف اطمیــــنان دریــافت منــسوجات از استاندارد Oeko-Tex

اگر بخواهیم چند مدل از بالش های رکسل نام ببریم میتوان بالش رکسل مدل mpc1، mp1 ، mp2،  p1 را نام برد.

📷

تشک های رکسل

اگر بخواهیم جنس و الیاف و رویه تشک های مختلف رکسل را به تفکیک نام ببریم، عبارت است از:

  • ریباند ویژه
  • اسفنج نانو
  • ترموفیوز
  • الیاف ضد تعریق و ضدبو
  • ترموباند 4000 گرمی
  • پودر لاتکس
  • فومH
  • الیاف نرم آنتی استرس
  • اسپانباند100%
  • فوم SMART
  • فنر پاکتی میکروسل
  • گرمکن ویژه در قسمت مرکزی تشک به ارتفاع 100 سانتیمتر

مدل های مختلف تشک رکسل عبارت اند از تشک رکسل مدل x، c و  m.

تمامی این مشخصات برای تمام سنین چه پیر چه جوان مناسب است. زیرا ما یک سوم زمان شبانه روز را برای  خوابیدن صرف میکنیم، بدیهیست که به ابزار خوابمان اهمیت زیادی بدهیم. برای همین این نوع بالش ها را به جوان ها برای پیشگیری از هر گونه بیماری یا درد گردن و آرتروز و ... پیشنهاد میدهیم و به سنین بالاتر برای کمک به درمان و عدم تشدید بیماری توصیه میکنیم.

دلیل گرانی برند رکسل چیست؟

رکسل علاوه بر اینکه از ابزار پیشرفته ، مواد و الیاف مرغوب با درصد بسیار بالا استفاده میکند که این خود یک دلیل گرانی است، به درمان یا حتی پیشگیری از ابتلا به بیماری های عضلانی و دیسک و کمر درد هم کمک میکند. همچنین تمام محصولات رکسل شامل گارانتی تعویض میباشند. یعنی اگر بالش یا تشک شما دچار تغییر در ظاهر و یا جنس خود شد (اگر از بیرون آن را پاره نکرده باشین و یا مواد شیمیایی مثل بنزین و نفت و ... نریخته باشین) آن را پس داده و یک جنس نو تحویل بگیرین که این خود معرف کیفیت بالای این محصولات است. بررسی برند رکسل در تشک سرا به پایان رسید و ممنونم از همراهیتان.

امیدواریم که خرید امن و مطمئنی را پیش ما تجربه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۰ ، ۲۲:۴۱
محمد عباسی

راهنمای خرید روتختی خوب

بیکمنت چیست؟

 

اگر بخواهیم سرویس های رو تختی موجود در تشک سرا را دسته بندی کنیم، به 3 دسته تقسیم میشوند. این دسته بندی بر اساس میزان پنبه موجود در روتختی ها دسته بندی می شوند و پارچه به کار رفته در هر کدام هم با یکدیگر فرق می کند. دسته بندی سرویس های روتختی عبارت است از:

1- بیکمتت (30 درصد)

2- کتان (70 درصد)

3- پنبه (90 درصد)

حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا خرید روتختی بیکمنت ارزش خرید دارد؟ در اینجا به بررسی سرویس لحاف و روتختی بیکمنت میپردازیم و آن را از تمامی زوایا توضیح میدهیم.

📷

ارزش خرید سرویس لحاف و رو تختی بیکمنت

لحاف های بیکمنت به شما کمک می کنند تا دمای بدن را برای استراحت شبانه آرام تنظیم کنید.لحاف بیکمنت برای هر فصل وهر کاربر وجود دارد. با محصولاتی که شامل الیافهای غیر حساسیت ، میکرو فیبر ، ترکیب فیبر / پشم Sustans برای تنظیم دما و گرما میباشد ،بیکمنت می تواند هرگونه نیاز را برآورده کند. یکی از گزینه های مهم که در زیبایی اتاق خواب نقش چشمگیری دارد، روتختی است. که علاوه بر زیبا بودن باید کیفیت و مقاومت داشته باشد.سرویس روتختی بیکمنت که دارای یک لحاف و چهارعدد روبالشتی و یک عدد ملحفه روی تشک  می باشد ، بیکمنت این موضوع را ساپورت کرده و برای سلامتی مصرف کنندگان ارزش بسزایی قائل است. جنس آن از (نخ پنبه) بوده. قابلیت ششستشو در ماشین لباسشویی با 30 درجه سانتیگراد با مایع لباسشویی را دارد.

📷

آیا بیکمنت ضمانت هم دارد؟

تمام سرویس های روتختی سایت فروشگاهی تشک سرا، از جمله بیکمنت، شامل ضمانت سلامت فیزیکی کالا و گارانتی کیفیت به مدت یک سال می باشد که خیال شما عزیزان از بابت خرید روتختی راحت باشد. همچنین شعار تشک سرا قیمت منصفانه است. یعنی ارائه بهترین ها با قیمت پایین. پس امیدواریم که خرید خوبی را در سایت ما داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۰ ، ۲۲:۴۰
محمد عباسی

چرا از تشک سرا خرید کنیم؟

تشک سرا

 

تشک سرا یک سایت فروش آنلاین در زمینه تشک و خوش خواب، لحاف و روتختی، بالش، باکس جمع شونده و کم جا و در کل تمامی کالاهای خواب میباشد. خرید تشک به صورت آنلاین بوده و پرداخت آن در محل میباشد. قیمت های کالاهای خواب تشک سرا همه در پایین ترین سطح خود قرار دارند و قیمت منصفانه شعار سایت است. حالا سوالی که مطرح است چطور به تشک سرا اعتماد کنیم و چرا از تشک سرا خرید کنیم؟

📷

تنوع برند

فروش تشک در سایت تشک سرا در برند های مختلف صورت میپذیرد. برند هایی که در تشک سرا به فروش میرسند هم شامل شرکت های مطرح ایرانی میباشد و هم شامل شرکت های خارجی مثل ترکیه و غیره. در این قسمت به معرفی برخی برند های موجود در سایت تشک سرا میپردازیم.

زنیت

تشک زنیت (zenit)یکی از با کیفیت ترین برند های موجود در بین تشک ها می باشد. محصولات زنیت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت هستند. اگر برای شما کیفیت اهمیت داشته باشد، زنیت قطعا بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

رکسل

رکسل یک برند شناخته شده برای ساخت کالاهای خواب با جنس مموری فوم است و در این کار مهارت بسیاری دارد و با تکنولوژی روز دنیا میتواند تشک ها و بالش های فوق العاده با دوام بالا تولید کند.

برمن

برمن با‌عرضه تشک طبی، تشک فنری،تشک کودک،تشک نوجوان،تشک فنری منفصل،تشک فنری متصل،تشک پد دار،تشک سفری و انواع تشک تناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد.

رویا

مشخصات تشک رویا را در ابتدا همگان به کیفیت آن مینامند. کیفیت و کارایی این شرکت به علت آن بوده که با در نظرگرفتن قیمت پایین محصولات خود،از بالاترین سطح کیفیت فنر و اجزای داخلی استفاده کرده و همچنین از فنر های ضد زنگ در محصولات خود به کار برده است. اسفنج هایی که روزانه توسط این شرکت در ایران ساخته میشود،از نوع ویژه بوده و تمایز کیفیت نسبت به سایر اسفنج هایی که در ایران ساخته میشود،بسیار مشهود است.

پرومدی

پرومدی یک برند ترکیه ای است که علاوه بر کیفیت مناسب در زمینه الیاف و فنر، گارانتی آن ها به شکل خارق العاده ای عالیست. به طوری که تشک های پرومدی از 3 تا 12 سال بسته به نوع تشک، شامل گارانتی تعویض میشود. الیاف به کار رفته در این تشک ها، الیاف زنده و گیاهی بوده و فنر آن ها از  جنس استیل است و تا آخر خم میشود و بازمیگردد و خواب ندارد.

جمع بندی

چرا از تشک سرا خرید کنیم؟ حال پاسخ دادن به این سوال بسیار راحت میشود.

1- قیمت منصفانه

2- پرداخت در محل

3- خرید تشک با یک کلیک

4- ضمانت ها و گارانتی های شرکتی

5- برند های خوش نام با جنس بسیار عالی

سایت تشک سرا امیدوار است که خرید خوبی را در این سایت تجربه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۰ ، ۲۲:۳۹
محمد عباسی