مشاوره خرید انواع کالا

بررسی سرویس لحاف و روتختی بیکمنت

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۳۹ ب.ظ

06
جولای

بیکمنت چیست؟

اگر بخواهیم سرویس های رو تختی موجود در تشک سرا را دسته بندی کنیم، به 3 دسته تقسیم میشوند. این دسته بندی بر اساس میزان پنبه موجود در روتختی ها دسته بندی می شوند و پارچه به کار رفته در هر کدام هم با یکدیگر فرق می کند. دسته بندی سرویس های روتختی عبارت است از:

1- بیکمتت (30 درصد)

2- کتان (70 درصد)

3- پنبه (90 درصد)

حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا خرید روتختی بیکمنت ارزش خرید دارد؟ در اینجا به بررسی سرویس لحاف و روتختی بیکمنت میپردازیم و آن را از تمامی زوایا توضیح میدهیم.

ارزش خرید سرویس لحاف و رو تختی بیکمنت

لحاف های بیکمنت به شما کمک می کنند تا دمای بدن را برای استراحت شبانه آرام تنظیم کنید.لحاف بیکمنت برای هر فصل وهر کاربر وجود دارد. با محصولاتی که شامل الیافهای غیر حساسیت ، میکرو فیبر ، ترکیب فیبر / پشم Sustans برای تنظیم دما و گرما میباشد ،بیکمنت می تواند هرگونه نیاز را برآورده کند. یکی از گزینه های مهم که در زیبایی اتاق خواب نقش چشمگیری دارد، روتختی است. که علاوه بر زیبا بودن باید کیفیت و مقاومت داشته باشد.سرویس روتختی بیکمنت که دارای یک لحاف و چهارعدد روبالشتی و یک عدد ملحفه روی تشک  می باشد ، بیکمنت این موضوع را ساپورت کرده و برای سلامتی مصرف کنندگان ارزش بسزایی قائل است. جنس آن از (نخ پنبه) بوده. قابلیت ششستشو در ماشین لباسشویی با 30 درجه سانتیگراد با مایع لباسشویی را دارد.

 

آیا بیکمنت ضمانت هم دارد؟

تمام سرویس های روتختی سایت فروشگاهی تشک سرا، از جمله بیکمنت، شامل ضمانت سلامت فیزیکی کالا و گارانتی کیفیت به مدت یک سال می باشد که خیال شما عزیزان از بابت خرید روتختی راحت باشد. همچنین شعار تشک سرا قیمت منصفانه است. یعنی ارائه بهترین ها با قیمت پایین. پس امیدواریم که خرید خوبی را در سایت ما داشته باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۲
محمد عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی