مشاوره خرید انواع کالا

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

برمن

برمن با‌عرضه تشک طبی، تشک فنری،تشک کودک،تشک نوجوان،تشک فنری منفصل،تشک فنری متصل،تشک پد دار،تشک سفری وانواع  تشک تناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد.

کالای خواب برمن با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید.
تشک برمن در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند.

راهنمای خرید تشک خوب و مناسب

لذت بردن از یک خواب راحت و آرام، یکی از معیار‌های سلامت جسم و روان است. در تحقیقات به عمل آمده توسط پزشکان، میزان خواب استاندارد برای یک فرد بالغ، حدود ۷ ساعت در شبانه روز می‌باشد. با یک حساب سر انگشتی می‌توان گفت که این میزان از خواب، تقریبا مساوی با یک سوم از عمر یک انسان است. قطعا حس بدی خواهید داشت اگر این میزان از عمر خود را در بستری سخت و ناراحت سپری کنید.

جهت خرید تشک برمن با قیمت مناسب اینجا کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۰۴
محمد عباسی

زنیت

تشک زنیت(zenit)یکی از با کیفیت ترین برند های موجود در بین تشک ها می باشد. محصولات زنیت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت هستند. اگر برای شما کیفیت اهمیت داشته باشد، زنیت قطعا بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

هنگام خرید محصول مورد نظر خود در نظر داشته باشید که تشک ها بدون باکس زیر آن قیمت گذاری شده اند. همچنین به نوع و ساختار داخلی تشک توجه کنید. اگر می خواهید تشک شما حالت سفت تری داشته باشد مدل های طبی را سفارش دهید. اگر به تشک های نرم تر علاقه مند هستید، مدل های فنری برای شما مناسب تر می باشند. بالا بردن اطلاعات فنی از محصول مورد نظر، به شما در جهت داشتن یک انتخاب بهتر کمک قابل توجهی خواهد کرد.

تشک زنیت  هدف خود را بهره گیری از تجهیزات روز دنیا و حفظ کمترین قیمت‌ها بهمراه بالاترین کیفیت قرار داده است. که با بکارگیری ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا در کنار کادر مجرب و مدیریت قوی آن میسر گشته است. پشتوانه گارانتی قوی و خدمات پس از فروش بخوبی بیانگر اصالت تشک‌های زنیت است.

تشک‌ در دسته‌های زیر عرضه می‌گردند:

تشک ارتوپدیک ( کول اکشن، ارگوفلکس، وستا، فلورین و اکتیولایف)

تشک طبی فنری ( کول اکشن، ارگوفلکس، فلورین و اکتیولایف)

تشک فنرپاکتی (فلورین)

تشک فول طبی (زنیت وستا)

تشک کول اکشن از سری تشک‌های طبی فنری است. که با داشتن مموری فوم و عایق حرارتی پلی‌یورتان ضمن راحتی از دوام خوبی هم برخوردار است. میکروفنرهای ریزبافت موجود در اسکلت آن را برای تحمل وزن‌های بالا مجهز کرده است. وجود تهویه سه بعدی نیز جنبه‌ی بهداشتی و اکسیژن‌رسانی این تشک را تامین نموده است.

تشک زنیت لوریندا نمونه دیگری از سری طبی فنری است. که نرم و مناسب برای اکثر وزن‌هاست. این تشک دارای اسفنج و عایق حرارتی بوده و از فوم هوشمند نیز بهره‌مند است. سیستم تهویه هوا و فوم پلی‌یورتان زنیت این تشک را از لحاظ بهداشتی و استحکام ممتاز کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۰۳
محمد عباسی