مشاوره خرید انواع کالا

سلام

دانیال عباسی هستم

قصد دارم با توجه به تجربه چندین ساله خودم در زمینه فروش و تولید کالای خواب،شما رو با سومین نوع از تشک به نام طبی فنری آشنا کنم و تشک طبی فنری رو به صورت اصولی و دقیق براتون توضیح بدم.

 

قیمت و مشخصات خرید و فروش تشک طبی فنری | دیجی کالا | تشک سرا | تشک هیمن | تشک رکسل

تشک طبی فنری چیه؟

تو مقاله های قبلی براتون توضیح دادم که تشک ها کلا به سه دسته تقسیم میشن

۱.تشک فنری

۲.تشک طبی

۴.تشک طبی فنری

بیایید مقاله های قبلی رو به طور خلاصه باهم مرور کنیم

گفتیم که خرید تشک فنری اصلا پیشنهاد نمیشه چرا که اصلا خاصیت طبی ندارند و حتی در برخی موارد باعث کمردرد میشه

همچنین در مورد تشک های طبی هم خدمتتون عرض کردم مخصوص کسانی طراحی شده که مشکلات کمردرد و گردن دارند و از نظر سلیقه ای به خاطر سفت بودن زیاد،مطابق سلیقه همه اقشار نیست.

حالا نوبت به سومین و آخرین نوع از تشک طبی فنری میرسه و میخوایم به صورت مفصل در مورد تشک های سری طبی فنری صحبت کنیم

تشک طبی فنری عمده تشک های بازار رو در بر میگیره و از ۳۰ درصد شروع میشه و تا ۹۰ درصد ادامه داره

این سری تشک برای همه اقشار جامعه و با هر سن و وزنی مناسب هستند برای مثال برای کسی که سن ۳۷ سال داره و وزن حدود ۷۰ کیلوگرم داره،یک تشک طبی فنری ۴۰ درصد مورد نیازه و تمام نیاز های طرف رو از تشک براورده میکنه

یکی از شرکت های معتیر تو زمینه تولید تشک طبی تو ایران تشک هیمن هستش و سری s این برند با در نظر گرفتن اقتصاد و به صرفه بودن از خاصیت طبی فنری با گرید بالا بهره منده

توضیحات کلی رو در مورد این مدل تشک براتون گفتم و اگر نیاز به مشاوره بیشتر و کاملا رایگان در مورد خرید تشک مورد نظرتون دارید،خیلی خوشحال میشم که بتونم  راهنماییتون کنم

شماره تلفن همراه من هم ۰۹۱۹۳۲۴۶۶۱۳ هستش و درخواست مشاوره شما از من باعث افتخارمه

در صورتی هم که مایل به خرید اینترنتی هستید،سایت های دیجی کالا و تشک سرا رو بهتون پیشنهاد میکنم.

 

درنهایت شما به خداوند بزرگ میسپارم و آرزوی موفقیت برای همه شما دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۱۲
محمد عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی