مشاوره خرید انواع کالا

چه تشکی بخرم؟ طبی،فنری یا طبی فنری؟

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۳۵ ب.ظ

چه تشکی بخرم؟ طبی،فنری یا طبی فنری؟

ساختار درونی انواع تشک و اهمیت تشک طبی

کمر درد یکی از معضلاتی است که اکثر افراد را درگیر کرده و نیاز آنها به استفاده از تشک طبی مناسب را بیشتر کرده است. در واقع شب زمان استراحت مفاصل و عضلات است که در طول روز فشار زیادی را تحمل کرده اند. بنابراین باید از تشکی استفاده کنیم که ساختار درونی آن متناسب با آناتومی بدن باشد و از مواد مناسبی درون آن استفاده شده باشد. برتری تشک طبی نسبت به سایر انواع در این است که در آن از فنر استفاده نشده و از نظر پزشکی نیز نوع مناسب تری است.

تشک طبی ارتوپدیک

تشک طبی ارتوپدیک، تشکی است که طبق آخرین تحقیقات انجام شده بر روی درد های عضلانی و مفاصل تهیه شده است. زمانی که تشک شما خیلی نرم و انعطاف پذیر باشد، باعث می شود کمر شما در آن فرو رود و زمانی که تشک شما خیلی سفت باشد، کمر شما فشار زیادی را تحمل می کند و آسیب می بیند. تشک طبی درجه سفتی مناسبی دارد که از کمر و ستون فقرات به طور کامل محافظت می کند.

تشک طبی ارتوپدیک ضد باکتری است و مواد استفاده شده در درون آن از جنس پنبه خالص می باشد. این تشک به صورت تشک یکنفره و تشک دو نفره موجود است و چون از مواد طبیعی در تشک طبی استفاده شده، ضد حساسیت می باشد.

 

ساختار انواع تشک طبی و اهمیت آن

تشک طبی فنری

تشک فنری با توجه به نوع و چگونگی قرار گرفتن فنر در درون آن به دو دسته فنر متصل و منفصل تقسیم می شود. هرکدام از این دو نوع معایبی دارند که نیاز به نوع جدیدتر را ایجاد می کند. ساختار درونی تشک طبی فنری با در نظر گرفتن آناتومی بدن و اینکه قسمت هایی از بدن باید در سطح نرم و چه قسمت هایی باید در سطح سفت تر قرار بگیرند، طراحی شده است. این نوع تشک ضد باکتری و حساسیت است و مواد بکار رفته در آن طبیعی می باشد.در مورد خرید تشک خوشخواب میتوان به مطلب زیر نیز اشاره کرد.

تشک خوشخواب طبی فنری هم از خاصیت فنری و هم طبی بهره مند است و درجه سفتی این نوع تشک متوسط رو به بالا می باشد.

تشک فنری

تشک فنری، تشکی است که نسبت به دو نوع گفته شده در بالا دارای قیمت مناسب تری می باشد. این تشک ها سبک هستند، بنابراین جابجایی آنها بسیار راحت است و در ساختار درونی آن از فنر برای نرمی بیشتر آن استفاده شده است. وزن سبک تشک دو نفره ارزان فنری باعث تکان خوردن و غلتیدن آن می شود، بنابراین علاوه بر مزایای بسیار، معایبی نیز دارد.

 

تشک طبی ارتوپدیک

تشک رویا یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید تشک های با کیفیت است. این نوع تشک از فناوری بسیار پیشرفته ای برخوردار است که باعث می شود وزن در تمام قسمت های آن به صورت متناسب تقسیم شود.

یکی دیگر از تولید کنندگان تشک های با کیفیت، تشک رکسل است که انواع تشک ها از جمله تشک های فول طبی رکسل، تشک طبی فنری رکسل و غیره را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۲
محمد عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی