مشاوره خرید انواع کالا

خرید تشک رویا:

کیفیت هیچگاه اتفاقی نیست و انعکاس تفکر، کیفیت، فناوری و خواسته مشتری می باشد. تشک رویا یکی از معتبرترین برندها در صنعت تولید تشک های طبی و با کیفیت است و با گذشت 36 سال توانسته است به پشتوانه تجارب خوب در صدر جدول پرفروش ترین تولید کننده تشک جایگاه ویژه ای را برای خود بیابد. کیفیت خوب، بهره گیری از فناوری روز و مدرن تولید کننده تشک رویا را در لیست اولین ها قرار داده است. این تشک بی نظیر به گونه ای طراحی شده است که وزن بدن به طور متناسب روی تشک تقسیم می شود از اینرو هنگام بیدار شدن دچار درد کمر و گردن نخواهید شد و افرادی که از درد کمر رنج می برند با استفاده از این تشک توانسته اند از خوابی راحت لذت ببرند. این تشک ها مناسب برای کودک، نوجوان و بزرگسالان در دو سایز تشک رویا یکنفره و تشک رویا دو نفره تولید می شوند.

یکی از عللی که باعث کیفیت این تشک شده عبور آسان هوا از تمام لایه ها و رویه تشک است که کمک شایانی به باکتری زدایی در لایه های زیرین تشک می کند. این تشک ها در انواع فنر منفصل ( پاکتی)، فنری و اسفنجی مطابق با فناوری روز و کیفیتی برتر به بازار مصرف عرضه می شوند.

بسیاری از ناراحتی هایی که پس از بیدار شدن از خواب بر فرد تحمیل می شود به دلیل نامناسب بودن تشک است لذا انتخاب یک تشک مناسب باعث می شود تا در هنگام بیدار شدن احساس خوشایندی داشته باشید چرا که کیفیت خواب مطلوبی داشته اید و بدن پس از یک استراحت کامل و مفید آماده فعالیت است.  تشک رویا بستری رویایی برای شما که به خوابی لذت بخش و با کیفیت اهمیت می دهید.

تقسیم وزن بدن به طور متناسب برر روی تخت و ایجاد یک خواب با کیفیت

 

فروش تشک رویا:

تشک رویا مانند تمام برندهای معتبر دارای استانداردهای بین المللی است که در زمان تولید به خوبی مد نظر قرار گرفته است.  از اینرو خرید آن از فروشگاه های اینترنتی معتبر امکانپذیر است. شما می توانید با لمس دکمه موبایل خود از خریدی مناسب و راحت لذت ببرید و هزینه ی آن را در زمان تحویل درب منزل پرداخت نمایید.

قیمت تشک رویا:

   قیمت این تشک با توجه به اندازه، سایز و یکنفره یا دونفره بودن آن محاسبه شده است. این تشکها از پانصد هزار تومان که مخصوص تشک مهمان یکنفره میباشد آغاز شده و تا مرز 14 تومان که مخصوص تشک رویا دو نفره با سایز 200 & 200 می باشد، قیمت گذاری شده اند.

تخت رویا برای شما خواب رویایی را فراهم می کند

برای مشاهده و خرید تشک رویا با نازلترین قیمت از فروشگاه اینترنتی تشک سرا اینجا کلیک کنید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۲
محمد عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی